[selinux-aktiva] tankar om en CVS

Patrik Nilsson putte at home.frozentux.net
Mon Dec 6 00:10:27 CET 2004

Daniel Stenberg wrote:

> Varför det? Sourceforge, savannah med flera finns ju redan och de
> erbjuder gratis CVS och massor med annat gojs. Verkar helt onödigt att
> slösa tid och svett på att erbjuda samma sak.

Efter som det skulle kanske kunna leda till mer samarbete inom selinux.
Sen är det så att många ser tex sourceforge som något man vill undvika
pga deras nedladnings system osv. så jag anser fortfranande att det
skulle vara en fördel om vi hade en cvs. sen att andra erbjuder samma
sak är inte något bra motargument enligt mig efter som vi kör en egen
server för tex irc. (och så anser jag att det ska fortsätta va)
det jag tror skulle vara bra med en cvs för medlemarna är att den är
utan allt gojs runt om så att man slipper allt sådant.

--
Patrik Nilsson
http://putte.frozentux.net/