[selinux-aktiva] TV-kort för digital-tv

Björn Sjöberg thereof at se.linux.org
Ons Dec 22 19:56:49 CET 2004

Goddag.

Jag sitter och funderar på att införskaffa mig ett tv-kort för att kunna
njuta av digital-tv och undrar om någon har några tips att ge. Det är
kabel där jag bor. Har letat halva dagen med hittar inte det perfekta
kortet. Hade tänkt mig något i prisklassen runt tusen-lappen.

All hjälp och tips uppskattas, jag kan i stort sett inget om tv-kort.

Cheers,
Björn Sjöberg

--
"Unix is simple, but it takes a genius to understand the simplicity."
                                                       - Dennis Ritchie