[selinux-aktiva] Utvärdera MälarLinux 2004!

Marcus Rejås marcus at rejas.se
Sön Nov 7 18:18:45 CET 2004

On Sun, Nov 07, 2004 at 17:18:03 +0100, Jonathan Fors wrote:
> Hej igen.

Hej!

> Den femte november ägde MälarLinux 2004 rum, och jag tänkte höra om era
> spontana tankar och reaktioner om seminariet.

Var det många från denna lista som var på seminariet, kul i så fall!

> En del saker tycker jag personligen att vi kan förbättra. För det första
> kunde den slutliga debatten ha varit längre. Trots att vi egentligen
> skulle slutat klockan 18 fanns det så vitt jag vet ingen som bokat
> lokalen efteråt, vilket betyder att vi skulle kunnat låta den hålla på
> en timme som planerat.

Paneldebatten skulle vara en timme. Det var planerat så. Vad man skulle
ändra på är att vara noggrannare med att talarna håller sina tider. Jo,
jag drog över några minuter ...

Det är bättre att försöka vara hårdare på att hålla tiderna än att dra
över tiden. Flera kan ha rest för att komma på plats och måste kanske gå
på utsatt tid, de skulle i så fall missa delar av arrangemanget.

  /Marcus

--
Marcus Rejås
Svenska Linuxföreningen