[selinux-aktiva] alternativ till förstasidan

Tim Terlegård tim at se.linux.org
Sön Apr 3 02:24:39 CEST 2005

Jag har knåpat ihop ett alternativ[1] till förstasidan. Jag tycker denna
ger en bättre överblick, nyheterna kommer högre upp och det är möjligt
att få in lite mer information om föreningen och vad som är aktuellt.
Under "senast publicerat" och "senaste foruminläggen" så listas de 10
senaste och framför de som tillkommit sen man vara inloggad förra gången
får "NY" framför titeln. Frågan är också vad som ska ligga till
vänster/höger, nyheterna eller den andra informationskolumnen.

En liten nackdel tycker jag är att denna sida kan kännas lite
rörig, mycket text. Tar man bort vänsterkolumnen så blir det nog mindre
rörigt, men den är nog bra att ha där.

Åsikter?

Tim

[1] http://se.linux.org/arbetsgrupper/webb/test11/