[selinux-aktiva] alternativ till förstasidan

David Pettersson david at se.linux.org
Sön Apr 3 11:25:35 CEST 2005

Bra initiativ! :-)

Tim Terlegård wrote:

> Åsikter?

Först av allt så tycker jag att texten ska vara vänsterställd - på små
skärmar blir det annars väldigt lätt att det blir stora gluggar i
texten, och då blir det genast svårarare att ta till sig informationen.

Det andra är att välkomstmeddelandet så att säga, dvs, rubriken Svenska
Linuxföreningen, har hamnat lite snett. Det är inte uppenbart från dess
plats till höger att det är något som är centralt - det är lätt att tro
att det bara är ytterligare någon rubrik i nyhetsflödet i högerkolumnen.
Jag tycker att den borde spänna över bägge kolumner, liksom den gamla
förstasidan.

Mina 2 öre ;-).

Mvh,
--