[selinux-aktiva] alternativ till förstasidan

Tim Terlegård tim at se.linux.org
Sön Apr 3 21:55:05 CEST 2005

Jag har lagt in det nya alternativet, så det körs live nu.

On Sun, 3 Apr 2005, Alexander Nordström wrote:
> [...]

Håller med. Vänsterställd text fixad.

> Jag håller med David. Den texten bör spänna över hela sidan, med de två
> kolumnerna undertill. Texten kan kortas något för att inte skjuta ner
> resten för långt. Förslag (27% kortare):
>
>  En förening för alla som är intresserade av fri programvara och öppen
>  källkod såsom Gnu/Linux, Free BSD, Apache och My SQL. Vi är nu n
>  medlemmar, och det är dessa som står för föreningens aktiviteter samt
>  artiklar, nyheter och annat på webbplatsen. Gå med du också!

Fixat.

> Att det står "NY" på allt senast publicerat och foruminlägg ser lite
> distraherande ut, och är väl givet av sammanhanget?

Som jag sa i det tidigare mailet så visas bara NY vid de nytillkomna
dokumenten, alltså de som kommit till efter att man var inloggad förra
gången. Att det stod NY på alla dina beror nog på en tidigare bugg som
gjorde att förra inloggningstiden inte sparades vid tidigare
inloggningar.

Tim