[selinux-aktiva] Re: Sök a medlemmar efter geografiskt urval?

Sebastian Dahlgren sebastian.dahlgren at gmail.com
Tis Apr 5 12:08:07 CEST 2005

> Det skulle vara en mycket användbar funktion t.ex. för någon som
> försöker dra ihop en LUG, eller få ihop folk till något annat lokalt
> projekt.

Javisst hade det varit jättebra i sådana sammanhang. Jag instämmer
också med de tidigare som har sagt att den bara skall nås av
medlemmar.

Någon sade tidigare att detta krockar med PUL. Det skulle vi så vitt
jag vet kunna kringgå genom att man får kryssa i en ruta i sina
inställningar om man vill vara synlig. Det gör ju också att det är
möjligt för dem som inte vill bli hittade av en eller annan anledning
inte behöver synas.

Mvh
Sebastian Dahlgren