Pizza was: Re: [selinux-aktiva] Stockholm, 6-8 april

Bengt Gördén bengan at sunet.se
Ons Apr 6 08:50:50 CEST 2005

On Tue, Apr 05, 2005 at 07:42:11PM +0200, Martin Bertilsson Haagen wrote:

> Jag är på. Jag kommer också att vara upptagen till minst 17:00. Skall
> vi bestämma någon plats att träffas på? Jag hittar lite dåligt i
> Stockholm.

Ok.

Om vi kör på Italienaren så ta röda linjen (tunnelbanan) till
Tekniska Högskolan (Östra station i bussvärlden) 3:e station från
centralen. Det skall vara röda linjen med slutstation Mörby inte
Ropsten. Skall vi säga 18:00?

Jag vet att det här går ut till hela listan men skit samma. Här är
mitt mobilnummer om ni behöver assistans. 070-6443325.

- KTHNOC/SUNET/NORDUnet | http://www.sunet.se/~bengan | +46 8 7906586 -