[selinux-aktiva] Har du något intressant projekt som behöver pengar ?

Kenneth Ekdahl sensei at as2-6-3.lde.g.bonet.se
Mon Apr 11 22:50:47 CEST 2005

On Mon, Apr 11, 2005 at 10:34:00PM +0200, Tim Terlegård wrote:

> Många kan inte ens surfa/söka på Internet eller använda e-post.

Min tanke var att konsultfirmor skulle kunna få enkla jobb med att
installera och supporta för det stora flertalet företag som inte klarar
detta själv. Och kommunerna har ju sina it-avdelningar, gör man det
tillräckligt enkelt så kanske de klarar det själva. Fast med min
erfarenhet av Mölndals kommun så kanske de behöver hjälp också, om man
inte kan köra det så enkelt att alla användare lika gärna kan klara det
själva. :-)

--
  Kenneth Ekdahl (sensei at sensei.nu), (sensei at cpan.org)
  http://sensei.nu http://merit.sensei.nu