[selinux-aktiva] Myndigheters websidor borde fungera i Mozilla/Firefox

Jonas Björk jonas at trinix.se
Sat Aug 27 11:55:17 CEST 2005

27 aug 2005 kl. 11.32 skrev Cristian Ionescu-Idbohrn:

[klipp]

> policy ser ut att vara att, via skattemedel, subventionera(!)
> mickeysoft, skulle jag vara mycket förvånad om de ens kom i närheten
> av ett *nix OS.

[klipp]

Jag skulle gärna se att diskussioner om företaget Microsoft i
föreningen hölls till deras företagsnamn, "pyttemjuk", "mickeysoft"
och "m$" hör inte hemma i texter. Om vi nu inte vill bli tagna som en
mycket oseriös förening. Tänk på att vi som medlemmar representerar
föreningen!

mvh/ jonas

--
Jonas Björk