[selinux-aktiva] Re: IRC-kanalen #selinux

Tony Magnusson tm at ynot.se
Sön Feb 6 23:03:41 CET 2005

Tim Terlegård wrote:

>Själv har jag upplevt att nybörjarna fått varmt välkomnande. Jag tycker
>inte det är någon jättebra idé att skapa en massa kanaler. De som uppför
>sig dumt mot nybörjare bör väl hänvisas till annat lämpligare ställe.
>
>Tim

Hmmm, jag kanske skulle klistra in lite text där en viss person dissar
allt som finns? Om en nybörjare kommer in och säger han kör Debian &
Gnome så dissas han rakt av utav denna person, kör han c++ istället för
c så dissas han, kör han Opera istället för Firefox så dissas han?
Enligt denna person så är inget bra om du inte kör Slackware + KDE.
Jättekul för en nytillkommen människa....

Tror tyvärr jag inte orkar med det här längre.
konstigt dock att minnet sviker på så många människor...

-- Vecchio