[selinux-aktiva] IRC-kanalen #selinux

Amelia Nilsson dhakela at linuxchick.se
Mon Feb 7 13:16:14 CET 2005

On Mon, 2005-02-07 at 08:38 +0100, Magnus Nilsson wrote:
> Jag inser att jag är den utpekade i frågan. Om någon tagit illa vid
> sig av det jag har sagt i kanalen ber jag så mycket om ursäkt! det har
> inte varit min mening. (eller.. det har väl varit nån mening med det
> jag sagt.. men jag visste inte att <insert name here> är så otroligt
> känslig) Jag brukar tillbringa min tid i kanaler där samtalstonen är
> betydligt råare, men hjärtlig. Sen att tala om "vår" irc-kanal
> gentemot mig känns lite som mobbing. Jag är möjligen duktig på
> "grodor", men jag sysslar inte med personangrepp. Trots allt ser jag
> [...]

Jag vill bara påpeka att det är bara är dig det gäller, finns många fler
som brutit mot reglerna. Jag tar upp denna diskussionen för att andra
klagar och jag är trött på allt gnäll. Tycker det är lika bra att en
gång för alla få diskussionen avklarad så att alla vet vad som gäller.

MVH,
--
-- www.linuxchick.se --

Amelia Nilsson