[selinux-aktiva] Information för nybörjare-fliken

Anders Lindbäck vetgirig at se.linux.org
Tis Feb 8 14:13:20 CET 2005

Leif yttrade Mon, Feb 07, 2005 at 04:06:10PM +0000:

> Starkt jobbat. Jag gillar sidan.
>
> Från sidan:
> >

> Att slänga in skärmdumpar, det tror jag på. Folk är rent sagt galna i
> skärmdumpar. Men jag tycker att man borde utveckla "Linuxdistributioner"
> lite mer innan man tar fram godispåsen.

Jag har ändrat den paragrafen litegrann och skrivit  mer om distributioner.

Denna introduktion är inte  heltäckande utan försöker att på ett enkelt sätt
introducera nybörjare till Linux och ge dem länkar med mer information
om Linux och annan fri och öppen programvara.

--
Anders Lindbäck