Re: [selinux-aktiva] Lunda träffen

Martin Bertilsson Haagen haagen at haagen.nu
Mon Feb 14 17:18:33 CET 2005

  kl. 14.37 skrev Amelia Nilsson:

> Antar att du vill möta upp i Malmö precis som jag då. Istället för att
> åka till Lund och sen tillbaka till Malmö. Jag ska möta upp i Malmö och
> då ska jag träffa de andra på torsdag 17/2 kl. 19:30 på Östergatan 21
> (vid Caroli ungefär).

De som vill åka från Lund kan jag hämta 19:00 vid stationen. De som
själva kör kan samlas vid fem över sju och träffas utanför Bilia (tror
där är en Preem mack) på Gastelyckan. Det är E22 avfarten som heter
Lund Ö - kör mot Dalby och sedan till höger vid första ljusen.

De som vill ha skjuts från stationen bör maila mig så jag vet hur många
som jag skall vänta på.

Kommer att vara kontakt bar på 0768-973335.

mvh
   Martin Bertilsson Haagen