[selinux-aktiva] Stockholmare, sugen på fika på måndag?

Marcus Rejås marcus at rejas.se
Tis Feb 15 06:46:09 CET 2005

On Mon, Feb 14, 2005 at 12:23:24 +0100, Bengt Gördén wrote:

> Vi kanske skulle ha en sida (möjligen aningen överambitiöst) på
> selinux-webben som talar om vart folk är och kan träffas. Normalt bor
> jag i Värmland/Kristinehamn men jobbar 3 dar i veckan i Stockholm (på
> KTH). Så tisdag- och onsdagkvällar går bra för mig i Stockholm. Jag
> skulle även kunna ordna något litet studiebesök på min arbetsplats
> (KTHNOC. där internetknutpunkten stod. numera bara
> kommunikationsutrustning för SUNET och NORDUnet) om nån är intresserad.

En sida kanske, som sagt, är lite överambitiöst. Vad man kan göra för
att få med så många som möjligt är att vara ute i god tid på
e-postlistan och föreslå några alternativa tider.

Näste fika blir på en tisdag eller onsdag, ett studiebesök på KTHNOC
vore väldigt intressant tycker jag! Lysande initiativ!

  /Marcus

--
Marcus Rejås
Svenska Linuxföreningen