[selinux-aktiva] Påminnelse IRL träff Lund/Malmö idag

Martin Bertilsson Haagen haagen at haagen.nu
Tors Feb 17 09:01:03 CET 2005

Hejsan

Ville bara påminna om att vi har en IRL träff i dag. Vi tänkte först
flytta en av föreningens maskiner (Erill) till en ny serverhall. Sedan
tänkte vi klämma en pizza.

Upphämtning kan ske på stationen i Lund, klockan 19.00. Ring eller
maila mig så att jag vet hur många jag skall vänta på.

De med egen bil -- träffas på Gastelyckan i Lund lite över sju, på
Preem (vid Scandic). Vi hämtar Erill där och beger oss sedan till
Malmö, där de som vill kan ansluta vid ca 19.30 (Östergatan 21, nära
Caroli eller samma kvarter som Teater Terrier).

Jag kan nås på

haagen at haagen.nu
0768-973335

Kommer finnas på IRC'en under eftermiddagen.

mvh
   Martin Bertilsson Haagen