[selinux-aktiva] Stockholmare, sugen på fika på måndag?

Marcus Rejås marcus at rejas.se
Fre Jan 21 22:19:42 CET 2005

Hej!

Litet kafémöte i Stockholm?

Är det några som vill träffas över en kopp fika eller en bit mat nu på
måndag? Alla som är intresserade av Svenska Linuxföreningen, fri
programvara, eller vill träffa någon som är det är mycket välkomna.

Jag föreslår att vi träffas vi 17:00 snåret. Jag är utsocknes så jag har
inget bra förslag på ställe så jag är öppen för förslag. Svara gärna här
eller direkt till mig om du är intresserad och/eller har förlag på något
bra café eller annan typ av hak (jag tar bilen så det blir ingen sen
öl-kväll).

  /Marcus

--
Marcus Rejås