[selinux-aktiva] Supportforum, föreningens bord?

Leif leif.zuu at gmail.com
Sön Jan 23 20:27:26 CET 2005

Hej!

Först så har jag redan gjort enkäten (och har inte skrivit nedanstående
i enkäten).

Det jag tänkte var, att då bbs.linux.se är troligen sverges största
Linux forum för support. Finns det någon mening med att föreningen
försöker bygga upp ett stortforum på sin webbsida med samma inriktining?
Vore det inte bättre att vi fokuserar på andra saker.

Å andra sidan så om vi lyckas skapa ett stort forum med tonvis med
besökare så kan det generera fler som är intreserade av att skapa tex
dokumentation. Typ kortare HOWTOs.

Mvh
Leif Linse