[selinux-aktiva] Stockholmare, sugen på fika på måndag?

Marcus Rejås marcus at rejas.se
Mon Jan 24 10:35:37 CET 2005

On Mon, Jan 24, 2005 at 10:22:03 +0100, Robin Rosenberg wrote:

> Jag kan dyka upp. LX förslag låter bra eftersom jag inte behöver flytta mig
> så långt då. Säg till om det blir av eller som anstormningen gör att vi måste
> hitta en annan lokal :-)

Hej!

Intresset var ganska svalt. Jag var nog ute lite väl sent. Vi kanske
skall försöka hitta en tid lite längre fram? Jag kommer att åka till
Stockholm lite då och då en tid framöver så jag återkommer med lite
bättre framförhållning innan nästa gång.

Nästa gång kanske vi skall annonsera på debian-user-swedish och slug
också där det finns många stockhholmare.

Lyckligtvis verkar jag ha startat en trend eftersom det kommer att fikas
lite här och var som det verkar.

  /Marcus

--
Marcus Rejås