[selinux-aktiva] RE: Linux i skolan

Bengt Gördén bengan at sunet.se
Mon Sep 26 09:12:59 CEST 2005

On Sun, Sep 25, 2005 at 09:42:19PM +0200, Patrik Strömberg wrote:

> [...]

Japp. Och det är sorgligt.

Jag, kan i upplysande syfte berätta en nutidsanekdot. Jag jobbar med
rätt stora nät. Ett nät byggdes. Jag påpekade att man kunde spara ca:
400-500Mkr på att bygga på ett annat sätt. Men andra parametrar var
viktigare. En _mycket_ hög chef kallade det hela för "kaffepengar" i
besparing. :-(

- KTHNOC/SUNET/NORDUnet | http://www.sunet.se/~bengan | 08-7906586 -