[selinux-aktiva] Trasiga filer med rtorrent.

Anders Lindbäck anders.lindback at linuxbolaget.se
Mon Dec 4 01:43:48 CET 2006

Björn Sjöberg wrote:

> Några förslag? Kan det vara relaterat till kärnan?

Det tror jag inte - eftersom du får hem fungerade versionen efter några omstarter
skulle jag gissa att det är problem med klienten som inte klarar av om det
finns klienter som skickar dig felaktiga block av någon anledning.

Azureus är en torrentklient skriven i Java och fungerar därför i många
miljöer.

http://azureus.sourceforge.net/

F.ö. så är denna epostlistan tänkt för diskussioner om föreningen
för de medlemmar som vill aktivera sig i föreningen men inte är medlemmar
i styrelsen.

selinux-nybörjare är för hjälp med linux - även mera avancerad hjälp
det har funnits förslag om att byta namn på den till linux-support.

--
Anders Lindbäck
EPO guidelines 1978: "If the contribution to the known art resides