[selinux-aktiva] Aktivera sig

Anders Lindbäck anders.lindback at linuxbolaget.se
Mon Dec 4 11:55:04 CET 2006

Johan Hansson wrote:
> Hej på er.
>
> Anmälde mig till denna lista, med tanke om att man kanske kunde hjälpa
> till med nåt, dock är jag nybörjare men reder mig hyffsat i systemet,
> och det jag inte löser brukar snälla och hjälpsamma forumsdeltagare dela
> med sig av, eller så använder jag google
>
> finns det något jag kan hjälpa till med, kan tänka mig lite
> översättning, är annars öppen för förslag (programmering har jag aldrig
> sysslat med och kan inte så mycket om heller)

Arbetsgruppen för dokumentation har Howtos som behöver översättas. Gå till
arbetsgruppens hemsida och se vilka dokument som är lediga och adoptera ett
och översätt det.

Här är en lista över dokument som behöver översättas:

http://se.linux.org/aktuellt/nyheter/2005/tiodokument

Lycka till!

--
Anders Lindbäck
EPO guidelines 1978: "If the contribution to the known art resides