[selinux-aktiva] [jens.odsvall@bonetmail.com: [slug] Regeringen går över till Windows mediaspelare]

Marcus Rejås marcus at rejas.se
Tors Juni 29 13:19:46 CEST 2006

On Thu, Jun 29, 2006 at 13:06:21 +0200, Anders Lindbäck wrote:

> Detta är en av de saker som Svenska Linuxföreningen offentligt
> borde klaga på. Skicka brev till regeringen och klaga på att
> de teknikdeskriminerar oss linuxanvändare.

Det var därför jag skickade det vidare hit :-).

Hur skall vi göra, skall vi skriva ett öppet brev och skicka till dem?
Har någon tid att skriva ett utkast och skicka hit till listan. Jag har
fullt upp denna i morgon och i helgen, men jag skall läsa e-posten och
kommentera det som postas.

Vem tar bollen? :-)

  /Marcus

--