[selinux-aktiva] Är epostservern konstig ?

Anders Lindbäck anders.lindback at linuxbolaget.se
Mon Nov 6 16:16:42 CET 2006

Om något tycker det så beror det på att jag fipplat lite med
vårt SPAM-skydd och försökt få det att bli bättre.

Vi får rätt mycket spam på de kontaktadresser som styrelsen
har publicerat på webben så jag har ändrat i Spamassasin så
den skall vara lite mera aggressin mot den typ av spam som vi
får.

Så om något tror sig ha problem av det så kan de höra av sig
till mig så jag kan kan åtgärda eventuella problem som kan ha inträffat.

--
Anders Lindbäck, vice ordförande, Svenska Linuxföreningen

EPO guidelines 1978: "If the contribution to the known art resides
solely in a computer program then the subject matter is not
patentable in whatever manner it may be presented in the claims."