[diskussion] Träff 2007

Anders Lindbäck anders.lindback at linuxbolaget.se
Mon Apr 16 13:48:10 CEST 2007

Jag och rejas har fixat ihop början till en webbsida för Träff 2007
och har lagt in de aktiviteter där folk erbjudit sig att hjälpa till.

http://se.linux.org/traff2007

Den är bara tillgänglig om ni är inloggade på hemsidan - den är inte
publicerad - så sprid inte länken.

Jag tänkte att det skulle vara intressant att få förslag på fler
som kan tänka sig hålla föredrag

- dels längre på ca 45 min

- dels kortare på ca 5-10 min där man talar kort
om något utan overheadbilder eller liknande.

Styrelsen har talat om att använda de korta föredragen
till att presentera föreningens arbetsgrupper - men behöver
förslag på mera.

Andra förslag på aktiviteter under Träff 2007 ?

PS De av er som står med på sidan med får gärna skicka in kort presentation
på 2-3 rader av er själva så lägger jag in det på sidan så att
det står med.

--
Anders Lindbäck
EPO guidelines 1978: "If the contribution to the known art resides