[diskussion] Fria24

Jens Hjalmarsson jens at se.linux.org
Mon Apr 16 19:23:23 CEST 2007

Hej hej,

Efter besök i underjorden har räddaren i nöden Jens återuppstigit till
konsollen och lagat felet. Inte för att jag har nån som helst aning om vad
felet var, men när jag gick in i Drupal och sparade konfigen över aktiverade
moduler (utan att ändra den) så började allt att fungera igen. Märkligt,
mycket märkligt.

Jens