[diskussion] Träff 2007

Daniel Stenberg daniel at haxx.se
Tis Apr 17 10:20:07 CEST 2007

On Mon, 16 Apr 2007, Daniel Stenberg wrote:

> http://se.linux.org/traff2007

Jag kan tänka mig att ställa upp och snacka någonting om:

  1 - curl/libcurl
  2 - open source licenser
  3 - snabbtitt på utveckling av linux device drivers
  4 - grunderna i "inbyggd linux"

Med ett snyggt logiskt OR mellan samtliga punkter. Vilket ämne tror ni är mest
intressant? Jag är isf intresserad av tidpunkter som inte tar av min
familjetid (dvs fredagen).

Jag har hållit föredrag tidigare runt samtliga dessa ämnen, och har självklart
linux-/open source- erfarenhet nog för att täcka upp det jag snackar om.