[diskussion] Intresserad

Jens Odsvall jens at linuxstore.se
Ons Aug 1 07:24:09 CEST 2007

On Mon, Jul 30, 2007 at 06:35:42PM +0200, emanuel at kumlien.net wrote:
> [...]
Vore bra att få mer info. om Stockholm och de övriga teamen.
Framför allt då Stockholm, för min del.
Det ser lite tunt ut ;-)

Förmodar att SLUG, <slug at stockholm.lug.se> kan vara behjälpliga.
En notis på deras lista vore nog bra.

/Jens
--
Reinstalling the whole system because of a bug like
this is a bad idea.