[diskussion] Envar sitt eget televerk

Ein Andersson einand at 3gdev.com
Tors Dec 6 01:34:43 CET 2007

Jag sitter här och funderar ett tag på hur jag skall bemöta detta medelande.
Svenska linuxföreningen är en förening som är öppen för alla. Ditt
sätt att svara på hans
e-post är rent ut sagt oförsämt.

Erling skickar en inbjudan till oss medlemmar och du möter honom med
rent utsakt löjliga argument.

Vad svenska dataföreningen kör med för serverar är kan troligtvis inte
han påverka i huvudtaget, att han använder Outlook spelar väl ingen
roll e-mail är ett öppet protokoll som tur är alla får använda,
opensource världen har inte ensamrätt på den.

Att han kör Outlook det vet verken du eller jag om det beror på att
han är tvinga, han känner inte till bättre alternativ, eller han
kanske testat allt och faktiskt tycker den är bra.

Som exempel, bara för att jag själv kör Windows XP ibland, är jag då
inte välkomen ett e-post denna malinglista, eller får jag inte ens
stödja andra opensourceprojekt.

Jag tycker du bör ta dig en fundering på vad opensource filisoin
igentligen innebär.

--
Ein Andersson