[diskussion] Envar sitt eget televerk

Mats Karlsson mats.o.karlsson at gmail.com
Tors Dec 6 10:35:01 CET 2007

Dear Jeremiah Foster

Vilka verktyg jag använder har INGET med det budskap jag eller Erling
vill förmedla.

Du bör ska se till innehållet i inbjudan och sluta se efter vilka
verktyg som har används för att producera det!

Det är en stor skara som inte har möjligheten att välja sina verktyg
fritt, det gäller oss som andra hantverkare!

Jag har sett att du har fört det här "Kriget" tidigare men valt att
ignorera det, men nu ber jag dej att dämpa ner dej och inse att det
finns en mångfald i Svenska Linux föreningen!

Och tack Erling för att du skickade ut det här, för det borde vara en
del här som borde ha intresse i att vara med på träffen då det handlar
om synergin mellan fri programvara och affärsdrivande verksamhet, dvs
hur kan jag leva på öppen källkod utan att svälta ihjäl!

Och så du slipper plocka sönder det här meddelandet så....

Producerat på : Windows XP
Producerat av: Mozilla Thunderbird
Skickat via: Gmail

Arbetet är utfört utan betalning på idiell basis och följer
Dataföreningens riktlinjer.
Citat: "Ännu en orsak till att starta nätverk inom Dataföreningen är
leverantörsoberoendet. Nätverken är en neutral mötesplats där en fri
diskussion förs och där ekonomiska intressen inte påverkar agendan."

Med vänliga hälsningar
Mats Karlsson

PS. Kan du vara vänlig att besvara ett meddelande skrivet på Svenska på
samma språk.