[diskussion] Reservera sig mot information

Mats Karlsson mats.o.karlsson at gmail.com
Tors Dec 6 21:35:47 CET 2007

Jo men vist menar jag det, då detta är ett ämne som har kommit upp som
stötande och kränkande.

Jag har inget problem med vilka typer av programvara och hur den är
licensierad mm men då jag har tänkt att fortsätta att arrangera träffar
men jag har ingen önskan att detta ska förorsaka osämja så.... Och om
det är så att jag inte kan använda verktyg som är motbjudande för andra
så skulle en lösning kunna vara att man kan reservera sig mot olika
typer av information.

Det skulle också kunna vara annan information. Och för att lösa detta
skulle tex. ett avancerat system införas där man får märka sina inlägg
med vilken typ av information det innehåller.