[diskussion] Sammandrag av diskussion, Vol 11, Utgåva 5 Re: Envar sitt eget televerk

Fredrik Söderlund fille.sod at telia.com
Fre Dec 7 09:15:40 CET 2007

torsdag 06 december 2007 23.39 skrev diskussion-request at lists.se.linux.org:
> Re: Envar sitt eget televerk

Hej tycker nog att frågan blivit onödigt infekterad...
"MIN" mening är att man kan inte göra hela jordens folk Kristna genom att
tvinga dem "Right!" ;-)

Likaså kanske man lever i en stat där religonsfrihet inte råder, Typ man är
förbjuden att använda OSS de får bara köra MS-OS. alltså han jobbar på ett
företag som förbjuder honom att anväda OSS, det finns sådana som inte har
slagit sig fria från MS bojjor än.....

Jag är ju klart av den typen att jag tycker att "MS" inte är ett bra
allternativ, Men om vi ska hjälpa dem som är nybörjare DVS kör MS+Outlook
osv,
eller pratar engelska med för den delen..
Så frihet att välja och att välja i sin egen takt.. Behandla honom/henne väl i
dag och du har en allierad i morgon..denne person kanske blir den som hjälper
dig i kampen i morgon.med att få ditt företag att välja OSS..

Jag stavar och blandar stora/små bokstäver som en kratta ska jag förbjudas att
göra min talan hörd då.. Det är många som irriterar sig men man ska inte
kasta sten i glas-hus, eller Den som är utan synd kastar första stenen, den
är bra för den säger ju att om du har levt helt rent hela ditt liv och alltid
gjort rätt först då har du rätt att anklaga och straffa någon... Och mig
veterligen så
finns det ingen som alldrig har gjort något fel.

MVH Gnuru "Fille"