[selinux-aktiva] Call for letters to ISO re: OpenXML

Sebastian Dahlgren sebastian.dahlgren at gmail.com
Sat Jan 27 20:01:36 CET 2007

Hej,
bra jobbat Marcus. Men jag har (förutom att jag håller med Björn) ett
par detaljer som jag tycker att man bör förändra. Stycket nedan
innehåller väldigt många citationstecken. Det ger ett osäkert intryck.
Jag tycker definitivt inte att contradiction skall stå inom
citationstecken. P-Members och Fast-Track är mer tveksamt. Men
eftersom Fast-track används utan citation tidigare så tycker jag att
det går bort också. P-members har jag ingen riktigt bestämd
uppfattning om. Där kanske någon annan har något vettigt att inflika.

The initial review period ends in two weeks, on February 5th. If none of
the "P-Members" of the ISO/IEC JTC1 (Joint Technical Commitee 1) raise a
"contradiction", the specification will go through the "fast-track"
process towards ISO approval.'

Bra initiativ och trevlig helg till er alla!
--
Sebastian Dahlgren

Hemsida: http://www.medveten.nu
E-post: sebastian.dahlgren [ingen spam] gmail.com

För dig som tänker skicka bilagor, LÄS DETTA FÖRST: http://friaformat.sytes.net