[selinux-aktiva] Call for letters to ISO re: OpenXML

Sebastian Dahlgren sebastian.dahlgren at gmail.com
Mon Jan 29 07:32:14 CET 2007

On 1/28/07, Marcus Rejås <rejas at se.linux.org> wrote:
> Men om den sista punkten gör det troligare att mottagaren
> reagerar så får den gärna stå kvar för mig.

Jag tycker att den nya versionen, med punkterna som Anders skrev till
var jättebra. Den sista punkten får som du säger mottagaren att
reagera, så jag tycker att den skall stå kvar.

> Har skrivit i Vi-form längre upp i brevet.

Japp och detta blir lite knepigt. Jag tror att jag-form brevet igenom
är att föredra. Om man inte ändrar signaturen (vilket jag inte tycker
är nödvändigt).

--
Sebastian Dahlgren

Hemsida: http://www.medveten.nu
E-post: sebastian.dahlgren [ingen spam] gmail.com

För dig som tänker skicka bilagor, LÄS DETTA FÖRST: http://friaformat.sytes.net