[diskussion] Publika mailinglistor ?

Kim Johansson kadavro at gmail.com
Fre Juli 6 21:15:49 CEST 2007

Ärligt talat, att hävda att du skulle vara paranoid är ju inte snällt. Men
de övriga personangreppen du pratar om ser jag inte. Inte för att jag inte
letat, utan för att jag har hittat allt och med 10 års erfarenhet inom
personangreppsindustrin inte kan bedömma dem som personangrepp.

Dina anklagelser mot personer i ledningen verkar liite överilade, de har sin
rätt till personliga åsikter precis som alla andra.

Den 2007-07-06 skrev Erling Hellenäs <erling.hellenas at runbox.com>:

> Hej alla !
>
> Kommentar till Christian Ionescu-Idbohrn.
>
> Har vi ingen som helst moderering av listan ? På Google och fritt fram att
> säga vad som helst om vad eller vem som helst ?

Och detta säger du ju inte till Christian, så varför påstå att det är en
kommentar till honom?

/Kim  op Johansson : Kadavro