[diskussion] Publika mailinglistor ?

Tony Magnusson tony.magnusson at gmail.com
Sön Juli 8 03:23:14 CEST 2007

Den 2007-07-08 skrev Ein Andersson <einand at gmail.com>:

> [...]
>
> Ser inte riktigt idén med ditt resonemang Det är några tusen medlemmar i
> listan och vad jag kan se är du den enda som klagar på
> användningsområdet och funktionen på den.
>
> Varför är du ens med i den? Får du personligen någon form av kick av att
> komma hit och trolla?
>
> Mitt förslag är om det nu är så att du ogillar listans funktion. Ta och
> meddela styrelsen detta och så det kan tas upp i ett möte hos människor
> som har makten att påverka listan. Hjälper inte att du skickar till
> listan och klagar eftersom ingen här har makten att göra något åt det

Suck suck och suck, återigen spyr Einand galla över nåt han bevisligen inte
> har en susning om (japp, personangrepp).

Svänga sig med fina ord (givetvis felstavat, men ändå) det kan han, men han
verkar har extremt dålig erfarenhet om hur Internet fungerat när Einand inte
ens var påtänkt. Detta är mitt första och enda inslag i debatten, för den
leder _ingenstans._

Mvh,
Tony "Freedom for all" Magnusson, även kallad Vecchio på nätet.