RE: [diskussion] Öppen debatt

Erling Hellenäs erling.hellenas at runbox.com
Tis Juli 10 14:05:32 CEST 2007

Hej alla !

Kommentar till Anders Lindbäck.

> Exempel på en marknadsföringsåtgärd är att ha en gemensam portal där
> kunderna lätt kan hitta leverantörer av tjänster inom öppen källkod.
> Detta är en del i ett koncept jag försökt sälja in och som jag kallar
> Kompetenscenter Open Source. Något liknande håller nu på att skapas,
> under samma eller ett liknande namn, tror jag.

"Svenska Linuxföreningen har redan en lista över leverantörer

http://www.se.linux.org/support/foretag

Den skapades redan 2003."

Menar Du att det inte behövs någon gemensam marknadföringportal, eftersom ju
de potentiella kunderna kan hitta företagen i Linuxföreningens lista ?

Med vänliga hälsningar

Erling Hellenäs