[diskussion] Byta namn på föreningen

Jens Odsvall jens at linuxstore.se
Fre Juni 1 16:44:24 CEST 2007

On Fri, Jun 01, 2007 at 03:24:09PM +0200, Jan-Eric Lindh wrote:
> [...]

Det skulle vara positivt, ur en mer internationell synpunkt.
Finns säkert andra utlänska föreningar / enskilda, vilka vill ha
kontakt.

Men det kan inte vara det primära. Går säkert att parata engelska, på en
svensk lista tillfälligtvis.

De flesta kan åtminstone lite engelska, samt något annat språk.
Inte hela värden, om det är lite knackigt. Ser ut så på de flesta
utländska listor, vilka jag läser.

> Jag har snabbt läst igenom tråden och du är inte ensam, jag delar din
> uppfattning till fullo
>
> Mvh
> Jan-Eric Lindh

/Jens
--
Reinstalling the whole system because of a bug like
this is a bad idea.