[diskussion] [Fwd: [träff] Stockholm: Öl och linuxsnack i solen någon?]

Mats Karlsson mats.o.karlsson at gmail.com
Mon Juni 18 20:14:09 CEST 2007

Så då var det bara, Var, När, Hur som återstår ;-)

/Mats

This will help you for 99.9% of your problems:
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq' | dc

"On the side of the software box, in the 'System Requirements' section,
it said 'Requires Windows or better'. So I installed Linux."