[diskussion] Microsofts nya hot.

Marcus Rejås marcus at rejas.se
Mon May 21 10:17:16 CEST 2007

Hej Jens!

Jag tycker att vi kan gå vidare med detta. Tyvärr har jag haft fullt
upp både med den kommande träffen (http://se.linux.org/traff2007),
Stallman i Göteborg och massa annat jobb. Därav min tystnad.

Jag är ledsen för detta men så är det just nu tyvärr. Skall iväg och
föreläsa om en liten stund, kanske hinner kika på det igen i
eftermiddag/kväll eller i morgon.

  /Marcus

On 05/21 10:03, Jens Odsvall wrote:

> Hej Marcus (och andra på listan).
> Ska det bli något, eller kommer det at droppas, efter Bill Hilfs senaste utalande?
> Tycker själv att det skulle vara olyckligt, med att vara tyst i frågan.
> Att inte säga något. Vore att ge de som vill sprida FUD, mer utrymme.
>
> /Jens
> --
> Registered User # 259689 http://counter.li.org
> Visa oss koden http://showusthecode.com/

Marcus Rejås           cellular: +46 70 266 7985              ,= ,-_-. =.
Rejås Datakonsult      e-mail:   marcus at rejas.se             ((_/)o o(\_))
Kaserngatan 1          web:      http://www.rejas.se          `-'(. .)`-'
s-761 46 Norrtälje     gpg-key:  http://www.rejas.se/rejas.asc    \_/