[diskussion] Hårdvara till HTPC

Bengt Gördén bengan at kthnoc.net
Mon May 28 10:59:11 CEST 2007

måndag 28 maj 2007 10:49 skrev Bengt Gördén:

> http://www.ggsdata.se/pcmoder/sehtpc.html
>
> Slut säger sidan

Ringde dem och fick besked att de skulle finnas snart igen. Lådorna, som de
bygger dem av var slut. Han sa 10 dagar. Jag är klart spekulant på en box som
funkar. De här apparaterna har ju inget TV-in. Så det måste man komplettera
med. Jag har ett (win-TV-nova-500-T) som skall funka med de senaste kärnorna
som jag i så fall skall pilla in. Det kortet har dubbla mottagare och kostade
lite över 900 på webhallen.

mvh,

--
- KTHNOC http://www.noc.kth.se/~bengan ------------