[diskussion] Telias e-legitimation i Linux

Micke Karlsson mmmicke at gmail.com
Ons May 30 09:40:17 CEST 2007

Hej allihopa,

Kanske gamla nyheter för en del, men jag upptäckte igår att Telias
e-legitimation numera stöder Firefox i både Linux och Mac OS X! Det
kanske kan vara av intresse för en del här på listan, i synnerhet de
som är kunder hos SEB (som använder sig av just Telias
e-legitimation).

Jag skickade precis ett utförligt tack-mail till supporten hos Telias
e-legitimation. Det är viktigt att de får veta att Linux-stödet
används, att det fungerar och är mycket uppskattat av medborgarna.

Vem trodde att Telia av alla företag skulle inse detta behov? Inte jag iaf!

Ha en bra dag!

/micke

PS. Det finns även stöd för Mac OS X, men det lyckades jag dessvärre
inte få igång. DS.