[diskussion] Bord på FSCONS i Göteborg 7-8 dec

Ein Andersson einand at 3gdev.com
Fre Nov 23 10:26:11 CET 2007

Om konferansen börjar efter 10.30 kan jag vara där precis hela tiden.
(Börjar den tidigare får jag väl ta mig lite ledigt ;))

Går på skolan på Chalmers Campus lindholmen så är inte specielt svårt
för mig att vandra bort. Så om ingen bättre lämpad ställer upp som
ansvarig tar jag på mig det jobbet.

--
Ein