[diskussion] Öppen källkod är 6 ggr bättre än stängd kod

Jens Odsvall jens.odsvall at bonetmail.com
Ons Nov 12 18:36:56 CET 2008

On Wed, Nov 12, 2008 at 02:46:34PM +0100, "Anders S. Lindbäck" wrote:
> Med anledning av dagens förstasidesartikeln i CS så har jag slängt
> ihop med följande debattartikel jag tänkte skicka till tidningen.
>
> Några kommentarer och förslag på förbättringar av texten

---end quoted text---

Tror inte att det, men kan vara nödvändigt, fast den är bra nog annars.

Har hört ett rykte, om en stämningsansökan mot Sourceforge.

Music producers get green light to sue Sourceforge, Vuze
 Written by Monica Horten
 Nov 12, 2008 at 11:09 AM

 <http://www.iptegrity.com/index.php?option=com_content&task=view&id=200&Itemid=9>

Har du hört något mer?

/Jens O.
--
"Vad göras skall är redan gjort.
I herredagsmän, resen icke så fort!"

`ENVÅLDSHERSKAREN'. Om Karl XI. Rådet förlorar sin makt. År 1680.

Registered User # 259689 http://counter.li.org
Fingerprint = 2761 B723 3049 4A23 89A5  1CE1 A2F3 9D96 885B 6FF5
<http://www.odsvall.se/jens.asc>