[diskussion] Öppen källkod är 6 ggr bättre än stängd kod

Jonas Björk jonas.bjork at gmail.com
Fre Nov 14 09:53:27 CET 2008

Klockan 06.00 imorse kom dagens CS i min brevlåda och jag vill bara
gratulera :)

Jag tycker du fick fram din poäng mycket bra i inlägget, dessutom fick du
det publicerat på den "bästa" platsen i tidningen. Precis brevid citaten de
publicerar i varje nummer. Citaten är det första jag läser ;)

Bra jobbat Anders!

mvh/ jonas