[diskussion] Ang: Re: Äntligen - Fedora 10

Joakim Björkman b.joakim at yahoo.se
Tors Nov 27 18:33:13 CET 2008

Hej!

Du är varmt välkommen att publicera din recension om Fedora10 på
Svenska Linuxföreningens hemsida.
Är Du inte medlem men ändå vill få en möjlighet att få ut din text, så är du välkommen att skicka texten till mig, så får vi se.

Du når mig på: webmaster at se.linux.org

Uppmuntrande hälsningar,

Joakim Björkman
Webbredaktör Svenska Linuxföreningen