[diskussion] Kandidera till styrelsen

"Anders S. Lindbäck" anders.lindback at linuxbolaget.se
Mon Apr 13 20:56:23 CEST 2009

Den 18:de är det årsmöte och det finns nu en sida
med kandidater till styrelsen.

http://se.linux.org/om/styrelse/2009/kandidater-2009

Föreningen behöver fler i styrelsen så den som är villig
och ställa upp kan med fördel skicka in motsvarande information
om sig själva via epost så kan jag lägga upp dig på kandidatlistan.

Det är enklare att bli invald om det finns en profil av er
på kandidatlistan och man dyker upp på årsmötet.

För er som inte tänker kandidera så hoppas jag ni inte
missar och komma på årsmötet på IRC enligt kallelsen på
föreningen webbplats.

--
Anders Lindbäck
EPO guidelines 1978: "If the contribution to the known art resides