[diskussion] DreamHack

"Anders S. Lindbäck" anders.lindback at linuxbolaget.se
Ons May 27 20:47:12 CEST 2009

Mats Karlsson epostade redan 2009-05-27 09:23

> Okej då skippar vi dem.

Spelserverföredraget ser jag som något som nog bör hållas om du kan ta
på dig att göra det ?

> Install party, enkelt fixat förutom alla skumma grafikkort och GLX :-)
>
> Skulle kunna visa installera/köra från USB/DVD/CD.
>
> Har du någon indikation vad de menar med "Korta föredrag" ?

"en kort" - detta avsåg installationsfesten där jag tänkte mig att
man börjar med att hålla ett kort föredrag om hur man installerar
linux för att sedan hjälpa de som vill att få linux installerat på
sina egna datorer.

De andra föredragen kan vara längre...

Någon som kan tänka sig och hålla ett föredrag om hur man bygger
webbplats med PHP eller något PHP-ramverk på Dreamhack ? Det finns nog
många där som vill köra egen webbsida.

--
Anders Lindbäck
EPO guidelines 1978: "If the contribution to the known art resides