[diskussion] Tack för "backstabben" av er!

Pontus Öhman kirill at hundkoja.com
Sat Aug 21 20:59:56 CEST 2010

Hejsan!

Är det såhär ni sköter er verksamhet så undrar man ju...
Ni vet att jag tog på mig uppgiften att ordna upp LUG.se, men då ingen
reaktion kom från er sida så kändes det hopplöst ska jag vara ärlig. När
man sen läser mailet så har Anders S Lindbäck gått mig bakom ryggen och
gått till Ubuntu.se och verkar tydligen helt strunta i det vi pratat om
LUG.se och att jag skulle sköta om LUG.se.

Kan jag få ett ärligt svar va fasen ni håller på med?

Och varför du Anders S Lindbäck inte har svarat mig gällande förfrågan
om Fria24.se för flera veckor sedan.

Hälsningar
Pontus Öhman
Admin Ubuntu Sverige