[diskussion] Test

Jack-Benny Persson jack-benny at cyberinfo.se
Mon Dec 13 16:00:50 CET 2010

Ah linuxpackages.net känner jag igen. Tror nog det kom nån gång vid
tiden då jag slutade med Slackware. Allt bra sugen på att testa
Slackware igen nu. Får nog bli till helgen.
Precis som du säger hade det varit skoj att testa utan HAL.

Ja, det är riktigt synd. Misstänkte dock att de skulle lägga ner
OpenSolaris när Oracle tog över tyvärr... Vi får bara hoppas att inte
fler av Sun's projekt går i graven (eller blir helt kommersiella) nu,
som t.ex. VirtualBox. Oroväckande framtid...